Des de fa anys, el grup d'ICV-EUiA de Caldes de Malavella reclama en els plens (comprovable per les Actes) a l'Alcalde, la necessitat de incrementar per part de Telefónica las línies de telèfon que demanden els Caldencs.
Davant la passivitat en la gestió per part de l'Ajuntament, el passat dilluns va presentar una carta a la qual acompanyava peticions, algunes d'ellas sol·licitades directament a les oficines de Telefònica (ara Movistar) a Girona, que després de més de dos anys d'haver demanat la connexió per la via de la trucada per telèfon, han decidit fer-ho de forma presencia’l i personal.
Així com també al llarg és aquest últim any, ha manifestat el Sr alcalde la gestió davant la companyia telefònica de la reparació per part de telefònica de les línies que van quedar despenjades o partides després de la nevada (ja fa 1 any) que encara segueixen per reparar en el Llac del Cigne.
Els únic llocs on Telefónica ha dut a terme la reparació de línies, ha estat a Can Carbonell per la gestió directa de l'Associació de Veïns, i posteriorment, a través d'aquesta, que va invitar a Victoriano Ramos i a l’ajuntament -el qual no es va presentar- a una reunió que celebrava amb telefònica, han gestionat (ambdós de forma particular) la reparació i sanejament de línies a Can Carbonell i en Aigues Bones. En una paraula, les reparacions i sanejament de línies de telèfon que després de la nevada de març del any passat s'han dut a efecte, ha sigut a nivell particular, sense la mediació ni participació de l'ajuntament.
No obstant això, és imprescindible conèixer les demandes efectuades a telefònica de línies de telèfon, per tal de reclamar a la mateixa el servei que com a ciutadans ens correspon.
Com és molt difícil anar casa per casa o porta per porta, la millor forma de saber d'una manera fefaent les demandes pendents de línies de telèfon fix és mitjançant instància a l'ajuntament informat de la data de sol·licitud
Carta a l'ajuntament
Carta a l'ajuntament
No hay comentarios:
Publicar un comentario